BÜTÜN, R., ÖZDEMİR, O.,
Şikâyet Yönetiminin Marka Değerine Etkisi: TRC3 Bölgesi Üzerine Bir Uygulama, Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 3, Aralık 2022, Sayfa: 677-690
APA
BÜTÜN, R., ÖZDEMİR, O.,
Şikâyet Yönetiminin Marka Değerine Etkisi: TRC3 Bölgesi Üzerine Bir Uygulama, Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, 5(3), 677-690
MLA
BÜTÜN, R., ÖZDEMİR, O.,
Şikâyet Yönetiminin Marka Değerine Etkisi: TRC3 Bölgesi Üzerine Bir Uygulama, Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, 5.3, (2022): 677-690