GÜNEŞ, İ.,
Yanlış veya Yanıltıcı Sloganların Marka Olarak Kullanımı, Reklamlarda Yer alması ve Tescilleri, Ankara Barosu Fikri Mülkiyet ve Rekabet Hukuku Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 4, Aralık 2008, Sayfa: 79-89
APA
GÜNEŞ, İ.,
Yanlış veya Yanıltıcı Sloganların Marka Olarak Kullanımı, Reklamlarda Yer alması ve Tescilleri, Ankara Barosu Fikri Mülkiyet ve Rekabet Hukuku Dergisi, 8(4), 79-89
MLA
GÜNEŞ, İ.,
Yanlış veya Yanıltıcı Sloganların Marka Olarak Kullanımı, Reklamlarda Yer alması ve Tescilleri, Ankara Barosu Fikri Mülkiyet ve Rekabet Hukuku Dergisi, 8.4, (2008): 79-89