ŞEN DEMİRCİ , T., MARŞAP, A.,
Kurumsal İtibar Algısının Örgütsel Çekicilik ve Örgütsel Özdeşleşme Üzerine Etkisinin Yeme İçme Sektöründe İncelenmesi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 45, Aralık 2022, Sayfa: 1487-1511
APA
ŞEN DEMİRCİ , T., MARŞAP, A.,
Kurumsal İtibar Algısının Örgütsel Çekicilik ve Örgütsel Özdeşleşme Üzerine Etkisinin Yeme İçme Sektöründe İncelenmesi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(45), 1487-1511
MLA
ŞEN DEMİRCİ , T., MARŞAP, A.,
Kurumsal İtibar Algısının Örgütsel Çekicilik ve Örgütsel Özdeşleşme Üzerine Etkisinin Yeme İçme Sektöründe İncelenmesi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21.45, (2022): 1487-1511