ŞEHİRLİ , M., ERDOĞAN, C.,
Tüketici Davranış Modelleri Çerçevesinde Kayıp Müşterilerin Terk Etme Nedenleri ve Geri Dönme Niyetleri Üzerine Bir Ölçek Çalışması, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 45, Aralık 2022, Sayfa: 1442-1469
APA
ŞEHİRLİ , M., ERDOĞAN, C.,
Tüketici Davranış Modelleri Çerçevesinde Kayıp Müşterilerin Terk Etme Nedenleri ve Geri Dönme Niyetleri Üzerine Bir Ölçek Çalışması, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(45), 1442-1469
MLA
ŞEHİRLİ , M., ERDOĞAN, C.,
Tüketici Davranış Modelleri Çerçevesinde Kayıp Müşterilerin Terk Etme Nedenleri ve Geri Dönme Niyetleri Üzerine Bir Ölçek Çalışması, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21.45, (2022): 1442-1469