KARA , A., BAYAZIT , D. Z., YILDIRIM, F.,
Ulus Markalaşmasının Değişen Ekonomik Boyutları ve Ülkelere Kattığı Değer, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 45, Aralık 2022, Sayfa: 1113-1136
APA
KARA , A., BAYAZIT , D. Z., YILDIRIM, F.,
Ulus Markalaşmasının Değişen Ekonomik Boyutları ve Ülkelere Kattığı Değer, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(45), 1113-1136
MLA
KARA , A., BAYAZIT , D. Z., YILDIRIM, F.,
Ulus Markalaşmasının Değişen Ekonomik Boyutları ve Ülkelere Kattığı Değer, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21.45, (2022): 1113-1136