UÇAR, B., GÖKALP YAVUZ, F.,
Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 16, Sayı: 31, Haziran 2017, Sayfa: 543-568
APA
UÇAR, B., GÖKALP YAVUZ, F.,
Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16(31), 543-568
MLA
UÇAR, B., GÖKALP YAVUZ, F.,
Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16.31, (2017): 543-568