S. ERDEMİR, A.,
Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkilerde Arttırılmış Gerçeklik Çözümleri: Pokemon Go Üzerinden Bir Değerlendirme, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 16, Sayı: 31, Haziran 2017, Sayfa: 61-79
APA
S. ERDEMİR, A.,
Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkilerde Arttırılmış Gerçeklik Çözümleri: Pokemon Go Üzerinden Bir Değerlendirme, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16(31), 61-79
MLA
S. ERDEMİR, A.,
Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkilerde Arttırılmış Gerçeklik Çözümleri: Pokemon Go Üzerinden Bir Değerlendirme, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16.31, (2017): 61-79