DENİZ, E.,
Kişisel Değerler, Marka Deneyimi Ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler: Türkiye’de Popüler Bir E-Ticaret Markasına Yönelik Bir Araştırma, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 19, Sayı: 0, Temmuz 2020, Sayfa: 174-201
APA
DENİZ, E.,
Kişisel Değerler, Marka Deneyimi Ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler: Türkiye’de Popüler Bir E-Ticaret Markasına Yönelik Bir Araştırma, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19(0), 174-201
MLA
DENİZ, E.,
Kişisel Değerler, Marka Deneyimi Ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler: Türkiye’de Popüler Bir E-Ticaret Markasına Yönelik Bir Araştırma, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19.0, (2020): 174-201