KAHRAMAN, H., ESKALEN, Ş.,
Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka İmajı Algısına Etkisi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 20, Sayı: 40, Haziran 2021, Sayfa: 238-259
APA
KAHRAMAN, H., ESKALEN, Ş.,
Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka İmajı Algısına Etkisi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(40), 238-259
MLA
KAHRAMAN, H., ESKALEN, Ş.,
Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka İmajı Algısına Etkisi, İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20.40, (2021): 238-259